Fruit Logistica Berlin Sebze ve Meyve Fuarı 07~09 Şubat 2018

FRUİT LOGİSTİCA

FRUİT LOGİSTİCA / Berlin Sebze ve Meyve Fuarı
Ülke – Şehir : ALMANYA – Berlin

Fuar Tarihleri : 07~09 Şubat 2018

Sektör : Gıda


Ürünler : Sebze ve Meyve Fuarı

Taze ürünleri, Taze meyve, Taze sebzeler, patates, Fındık, kurutulmuş meyve, Taze kolaylık ürünleri, Taze otlar, baharatlar, Self-servis satış için çiçek / bitki, Organik ürünler, Adil ticaret ürünleri, Teknik sistemleri, Tohumlar, çeşit geliştirme, kreş ağaçlar, Yetiştirme cihazları / sistemleri, Hasat sonrası teknik sistemleri, modifiye atmosfer teknolojisi, ürün izleme teknolojisi, Soğutma sistemlerinde, Muz olgunlaşma ekipmanları, Ambalaj / makine sıralama, Paketleme teknolojisi ve makine, Işleme teknolojisi ve makine, Ambalaj malzemeleri / konteyner, Tartım sistemleri, etiketleme, barkod, Toplu konteyner, taşıma / depolama için konteynerler, paletler, POS tesisat ve satış teknolojisi, Geri dönüşüm, atık bertaraf, temizleme sistemleri, lojistik, Nakliye şirketleri, taşıma sistemleri, Ulaştırma hizmetleri, gümrükleme hizmetleri, Meyve terminalleri, liman elleçleme, limanlar, soğuk hava deposu ve depo tesisleri, Toptan piyasalarda, üretici pazarları / ihaleleri, Izleme sistemleri (RFID / barkod / GPS), Hizmetler, Kalite kontrol ve belgeleme, Gıda güvenliği kontrol ve belgeleme, İnternet / Bilgisayar / envanter yönetimi sistemleri ve hizmetleri, Reklam / satış promosyonu / pazarlama / PR ajansları, Pazar araştırması, istatistik hizmetleri, Ticaret ve meslek kuruluşları, araştırma ve eğitim kurumları, devlet / resmi temsilcilikleri, Basın ve medya, sergi ve konferanslar, Finans / sigorta hizmetleri

Web : http://fuar.poenart.com
Email : fuar@poenart.com

ÖNEMLİ ! Fuarı ziyaret etmeye karar vermeden önce, fuarın organize edildiği tarihleri ve yukarıdaki bilgileri organizatör web sitesinden kontrol etmeyi unutmayınız.

zodiacmap

Avrupa ve Dünyada'ki Fuar Organizasyon ve 3D Desing; Mekanların insanlarla iletişim kurduğuna inanırız ve biliriz ki doğru tasarım fuar alanında iş ortaklarımızın tüketiciyle doğru iletişim kurmasına aracılık eder. Bu sebeple iş ortaklarımızın ihtiyacı olan fuar tasarımlarına ve Fuar alanı teminine başladığımızda, onların ihtiyaçlarını en verimli şekilde karşılayacak tasarımını ve fuar alanını siz değerli müşterilerimize sunmak bizim temel amacımızdır.